Thursday, July 08, 2010

That new Twilight movie...with catz


This made me laugh so hard I had to put down the coffee...and I've never read Twilight or seen the movie.

21 comments:

Andrea said...

It really needs a whole Joey from Friends line. "How you doin'?"

Sarah said...

I'm a high school teacher, and one of the benefits of summer vacation is NOT dealing with Twilight every day. (Even though I have some girls who wouldn't be reading if it weren't for those books.)

This was amazing. My favorite bit was Jacob describing their history with the cold ones:

"it make a snack of mine people. so we killt him. and use every part."

Good thing I didn't have my coffee yet.

LTM said...

urgh--no time to read all that yet could *not* stop! LOL--"and use evry part"... the end. :D

Rebecca T. Little said...

ROFLMAO! Someone had waaaaay too much time on their hands, but that was brilliantly funny. Thanks for the giggle :)

TERI REES WANG said...

Brilliant.

Cheers!

Sierra Godfrey said...

I nearly pissed myself laughing at that! Thank you!

KO said...

too funny.

Fanfreakingtastic Flower said...

That was so needed.

Augustina Peach said...

It brought me to tears! Thanks for sharing.

NINA NAKAYAMA said...

I'm still shaking with laughter, barely able to type. Thank you so much for this!

Marsha Sigman said...

I did see the movies and I can tell you straight up this was wayyy better acting.lol

And those segues into random plot twists are spot on.

Also Edward is hotter as a cat. I'm just sayin'.

jdh said...

Enough! I am jonesing for another 100 word writing contest! :)

Shakespeare said...

Fantastic! I'm saving that one and showing it to a friend. She and I both went to the Twilight premier.

Lakota said...

OMG!!! Laughed so hard i have tears running down my face. That was the BEST Janet!

christwriter said...

I have one of those love-hate relationships with Twilight (I love to hate it) and I was actually THAT bored this weekend. I saw it.

This made the pain go away. Thank you.

McKoala said...

Some brilliant, brilliant lines in ther!

Elisabeth Black said...

Frieking awesome.

Jan Markley said...

This is one of the funniest things I've ever seen. I sent it to my niece who is both a LOL cats and twilight fan!

B. said...

Hi! I made this. Thanks for the link Janet and I'm glad y'all liked it!

(hehe, I was especially proud of the part about the natives using every part of the cold one).

And yes, I have far too much time on my hands. Unemployment will do that to you.

myimaginaryblog said...

Thank you SO MUCH for sharing this. It was almost as entertaining as the movie--no, I mean that the other way around.

Posey said...

Thank you for posting this. Soooo funny!